Je dobré to promyslet

Je dobré to promyslet

Aby člověk dokázal kvalitně využít to, co mu tento elektronický systém nabízí, tak potřebuje mít jisté epoptávka zkušenosti. Ale tím teď rozhodně nechcete nikoho děsit, opravdu se nejedná o nic, co by běžný uživatel tohoto systému časem nezvládnul. Je to hlavně o tom, jak je zmíněný uživatel bystrý a jak rychle zjistí jaké metody na jeho potenciální zákazníky v tomto virtuálním prostoru, kde se nevidíte tváří v tvář, zabírají. A rozhodně to není žádná věda.

Vyplatí se nevyčkávat

I vám to pár týdnů trvalo, než jste si ve všem udělal naprosto jasno a než jste si vyzkoušel různé možné strategie. Nicméně nyní už spolehlivě víte, že to úplně nejdůležitější ze všeho je rychlá reakce. Ten, kdo svou odpověď zákazníkovi odkládá na později a příliš ji promýšlí, zpravidla spláče nad výdělkem. Zákazník totiž očekává rychlou a jednoznačnou nabídku, a jakmile mu do jeho emailové schránky dojde prvních pár odpovědí, tak už nečeká na další. To, co má právě k dispozici si prostuduje a zvolí to, co se mu nejvíce zamlouvá. Takže je důležité, aby vaše nabídka byla zajímavá a dostatečně lákavá.